pondelok 4. októbra 2010

Wanna be my Affs ?

.
Ak chceš byť moje Affs stačí ak sa zapíšeš do komentára.Nejaké zakladné pravidlá a požiadavky z mojej strany....
Takže ak chcete spriateliť odporúčam prečítať!



Ide mi najmä o to spoznať nových ľudí a nie o čísla návštevnosti.



1.Nie je povinnosťou Affs chodiť na moju stránku každý deň.
Avšak predsa 1-2 krát do týždňa sa môžete zastaviť - poteší:)Nie je to povinnosť ale ak mi niekto nepríde na blog pol roka tak si ho vymažem z Affs pokiaľ nebude mať pozastavený alebo pod.Zase to nemyslím v zmysle neprídeš mažem,lebo ak sa mi blog páči a budem na neho chodiť aj ked vy na môj neprídete ostáva v Affs ale potom nečakajte , že vás budem mať v Elite/Top/Family - aj na týchto skupinách sa pracuje :)

2.Komentáre typu *Ahoj, obieham SB, ako sa máš?* nemám rada tak ich nepíšte lebo zbytočne zaberú priestor pre ostatné zmysluplné komenty :)Affs nemusí povinne komentovať každý článok ale sem tam by nejaký ten komentár potešil :)

3.Nespriateľím jedine vulgárne a sexualne orientované stránky.Takže take rovno nemusia ani písať komentár.

Takže ak splnaťe podmienky stači vyplniť: 
1.Prezývka
2.Adresa blogu
3.Ako sa ti páči môj blog ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára