pondelok 11. októbra 2010

Tak sa lúčim ...

.
"Vyšliapaná cestička nevedia do cieľa , lebo každý máme iný cieľ  . "

No ako začať ... Nebojte sa neodídem natrvalo len od 12 - 17 oktobra .







Paris
Ták aj toto ma čaká !
A kde idem ? Ako som už spomínala do Francúzska na školský výlet ...
Asi ste si všimli , že aj článkov tu bolo pomenej ( skoro žiadne ) a dúfam , že mi to odpustíte ale mala som hektický týždeň.Cez víkend som sa nestihla pobaliť a nemala som ani dokúpené veci tak to ostalo na dnes ... Ešte aby toho nebolo málo v škole som písala test z franiny + ma na 1. hod vyvolala zo SJL odpovedať - bola som po marodke a len preto , že som 1 otázku nevedela dala mi 2 ( inák som improvizovala dobre lenže tú otázku som mala v zošite zle odpísanú od spolusediacej , ktorá ju zle odpísala od jednej spolužiačky ale vysvetli to tej koze !).Poobede sm konečne kúpila šatku a aby toho nebolo málo aj lak na nechty a čelenku ... Potom som šla na hudobnú a vnukla skvelý nápad môjmu učiteľovi - Vianočný koncert ( na ktorom mám aj ja hrať - zloženie 6 gitár ) a k tomu došlo tak , že som zo sebou náhodou mala gospelové pesničky , ktoré mi doniesla spolužiačka ... Najlepšie na dnešku bol asi pokec s My Twiins - ( v skutočnosti sestry nie sme ale to je na dlhšie ) - historky o jej spolužiakoch sú na nezaplatenie ( aj o tom neskôr).Pôvodne som chcela napísať niečo poriadne krásne rozlúčkove atd´. ale nevydalo ...

Tak základné info kým tu nebudem
- na každý deň je prednastavený 1 článok ( chcela som aj viac ale vôbec som nestihala tak sľubujem , že po Francúzsku vám to vynahradím)
-okomentovať články môžete ( ba musíte ) , ja vám potom ked sa vrátim aj odpíšem 
- kedže nebudem na Slovensku a tam sa asi na net nedostanem tak momentálne nebudem môcť navštevovať Affs ( tak mi to odpusťte)
Poteším sa vášmu komentáru ... 
P.s na 17 - 18 budú nastavené články - Moja tekvica 
Halloweenska súťaž takže to stojí za pozretie ... Nadnes sa s Vami už skoro lúčim - idem prednastaviť tie články :)
Držte mi prsty nech sa nič nepokazí a nech všetko dopadne ako má :)
Vaša Janelle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára