streda 20. októbra 2010

Až tak ? ... Bohužiaľ hej :?

.
Slabá chvíľka :)









Aj tak by sa dalo povedať toto čo tu predvádzam ale pochopte po takom úžasnom týždni v škole ( samé písomky skúšačky a pod.) potrebujem kúsok oddychu a riadny prepínak.
Ešte sa vám trocha posťažujem. Ako všetci viete v nedelu som sa vrátila s Francuzska , v Pondelok som mierne flákla školu no a poobede ked mi sesterka doniesla domáce ma skoro trafilo - prepisovať 8strán z chémie , matiky atd. ... Bola som a stále som v koncoch ... Plus môj milovaný fyzikár mi rupol hned v utorok písomku ... žeby som sa náhodou nenudila... =c Čo vám poviem ... proste je mimoň ( to čo ma teraz napadlo .. no nič mimoň = debil ! ).

Tu klik ( aby ste pochopili prečo si o sebe myslím , že nie som OK).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára