streda 6. októbra 2010

Ĺudia sa vraj stretnú dvakrát za život ...


.
" Ĺudia sa vraj stretnú dvakrát za život.Nečakaj aby ten druhý raz nebol na pohrebe ."

No chcela som začať zmysluplne ale ja by som od tohoto článku veľa neočakávala na vašom mieste.




1
(Krásna foto )
V prvom rade to bol dnes deň- uff.Kedže som chcela hodiť niečo povzbudivé a nielen depkárske a  feministické reči tak bolo aj dobre.Dnes som bola konečne na hudike ( konečne preto , lebo som už od minulej stredy na marodke) a bolo super lebo - lebo môj učiteľ je týpek , lebo som konečne ukázala , že to neflákam ( nie vždy ) a poctivo cvičím na gitare ( aj ked´nie to čo mám) a preto lebo som dostala jednotku historicky prvú tohto roku - konkrétne za to , že som stiahla z netu pesníčku ( Adama Lamberta - Whataya want from me - tu) a kedže noty čo som stiahla boli odveci tak sme sa s tým s kamoškou pohrali a opravili ich do normálu - síce sa hrajú kus inak ale sú to tie isté tony a tu mi už asi prestávate rozumieť takže chápem k veci - ( milujem ten song ).No ako som hovorila môj učiteľ na gitaru je taký týpek , že škoda reči ( foto tu) - hrá s Prešovskou skupinou Atlantida a vraj ešte aj s dajakými inými skupinami ale ... to je jedno ( už neviem názvy- skleroza) . Oooo a keby vám to zle zobrazilo je to ten s čiernymi kučeravými vlasmi :)) 
No na dnešnom dni bolo pozitívne aj to , že cestou do ZUŚ mi ( ma ) npadla bláznivá idea - nebudem to tu rozpisovať celé ale týkalo sa to týždňového romániku mňa a Joa J. v Paríži počas školského výletu ( aj ja viem , že mi kus d*be ale môžem ja zato ? iba sčasti ) ... Ale ked´ si to takto vezmete nie je to až také nereálne , lebo o týžden v utorok idem do Francúzska ( o tom ešte neskôr bude reč ). A dnes ma potešilo aj to , že zajtra nám odpadnú niektoré hodiny na tom nemilosrdnom gymply - lenže čo z toho ked´ som nepísala písomky akurát z tých predmetov čo ostávajú ? 
Ale zase sa v Piatok neučíme ( teraz mi máte čo závidieť ) , lebo máme slávnostné odhalenie sochy L. Stockela ( kto by nevedel kto to je info u mňa ).
No už to pomaly začína byť Neverending Story ( film aj seriál zbožnujem) ale ešte som len začala :)

Halloween

Ináč ide nám Halloween a plánujem nejakú Halloweensku súťaž takže budem rada ak sa potom zapojíte :) A ešte k Halloweenu - ak poznáte skvelý Halloweensky filmy dajte mi tip - tip pre vás odo mňa The Hauting Hours : I DonT Think About It ( všímajte 4 krát slovo Halloween a to sa píše komplikobvane )- Hrá tam Emilly Osment ( zbožňujem ju ) a Cody dajaký ( hral v Hannah Montane Jakea - už viem prizvysko Linley - vdaka ti Google ) - ináč Emilly tam hrá gotičku ( foto tu ) to je totálne že pecka ( do rehotu ) no síce tam niesú kvalitné efekty ale mňa ten film bavil.
Plus som si stiahla Mestečko Halloween 1 a 2 ale ešte som to nevidela.Potom vám dám vedieť či sa to pozerať oplatí.Ešte ku Codymu - celý film som rozmýšlala s kade ja toho chalana poznám . celkom je zlatý :)
Oooo áno ešte k úvodnému citátu - môj výtvor - jednej bezzsenej noci ma takéto druhy hlášok napádali stále takže s amôžete tešiť na podobné zmysluplné ( ironia) hlášky ... A  to bolo vlastne vtedy ked som sa rozhodla založiť tento blog - vidíte ani som z toho odhodlania zaspať nemohla ... 
O a aby som nezabudla teraz je oficiálnou verziou to , že prepisujem domáce z matiky ( ved aj prepisujem ale dajak ma chytila spisovateľská slina ).Takže kým vlastne prepisujem tie nezmysly - absolútne nerozumiem čo za hovadiny brali kým som bola na marodke ... 
No a aby som nezabudla Dakujem všetkým mojim Affs dúfam- dnes som pridavala len články nové affs ... bla bla bla ... no aj preto som sa rozhodla napísať aj niečo normálne ( cha no neviem ale to čo píšem normálne nie je ) , že neolutujete , že sme spriatelený - no a moje kvázy výtvory si pod vašími článkami nevšímajte(nebojte nie som na drogách ani na tvrdom alkohole).
Konečne by som mohla dôjsť aj k záveru , lebo ma to vyčerpáva rovnako ako vás a nechcem vám kaziť zrak ale ... Ešte sa mi nechce ( až toto je vrchol lenivosti nechcieť skončiť písať ) .
No napadlo ma , že v rámci lepšieho sa spoznania medzi mnou a Vami - Mojimy Affs a ostatnými náhodnými návštevníkmi by som vytvorila novú rubriku - What do you think about ... 
No áno dlhý názov ale momentálne už prežívam spisovateľskú krízu takže sa na nič lepšie dnes nezmôžem.
No a zase k Halloweenu ( x- tý krát pekelné slovo ) ak by ste chceli vedieť akú tekvicu máme doma vyrezanú hodím fotky ( akurát ma napadla súťaž) ( nečakajte nič ale naozaj nič Veľké )
no o tom či ju uvidíte Zahlasujte v ankete - mne drbe dnes totálne hrabe ... No vyzerá to tak , že zbožnujem Halloween - nie je to pravda len ho nikdy poriadne neoslávim a tento rok to chcem zmeniť... Dobre začínam zbožnovať Halloween takže môžete čakať aj Halloweensky špeciál - áno ja viem , že môj blog je o HP ale momentálne mám náladu na takéto vecičky.

Kedže blog mi úžasne zblbol a aom rada , že som to uložila ešte predtým nadnes je to všetko :)
Ponaučenie na záver - Niekedy je menej viac :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára