nedeľa 24. októbra 2010

Ked´ je o čom ?


RL
Ako začať ?


(Krásny avatar no nie ?!:)





Už skôr som vám sľúbila špeciálny špeciál o
Francúzsku a naozaj sa už za seba hanbím ako pes lenže stále nemám fotky tak som sa rozhodla , že ho pridám až ked´ budem mať fotky ... No zo včerajška mám úžasný zážitok ... Po dlhočíznom váhaní som sa rozhodla , že sa nakoniec pridám k babám a pôjdeme do kina - išli sme a neľutujem ... Och každý kto videl Step up 3D( pochopiteľne , že bez 3D ako ináč v našom kine no ni ? ) ma plne chápe lebo som ... Očarená , navnadená a nepochopiteľne super naladená ...
Ostatná sobota až tak zaveľa nestála - toto prataj tamto prataj i už :/ Ale večer !!! Ochh musím ešte niekedy zopakovať - najlepšie potom baby na parkovisku ... Padali vtipy a iné smiechotiny ... A ešte perfektná debata s Miss M. - o mladších sestrách.
A ešte už zase začínam byť chorá čo nie je nič pozitívne :( 
Nedeľa teda dnešok ... Nič výnimočne ... Teda okrem toho , že som sa namotala ale totálne na Mitchela Mussa - tu.Nie je dokonalý ? - ok krotím sa , lebo by som ho dokázala ospevovať aj celý deň ale všimnite si v tom videu ten prvý face :)) Totálne ♥!!! 
Ooo  ešte tak trošku na skupinu Boys Like Girls ! A aby toho nebolo málo ešte momentálne Moose ( Step up 3D) je taký cute až to bolí a Luke ( Step up 3D ) až moc hot !!! 
Kebyže takýto niekto ide po našej ulici tak vyzerám ako tie husi vo filmoch - zíram s otvorenou hubou :)
Ok ked´ som už pre hot tak samozrejme TVD ( ZBOžNUJEM )  najmä alebo aj kvôli Damonovi ... Ale už končím , lebo si pripadám ako trapka :)
OooO a aby som nezabudla dnešok je sčasti tragický aj kvôli tomu , že WS (Willieho skaza) končí ... 
A tak pre to moje podakovanie pre Alex a Mitchie - Ďakujem .
( a zabijem vás lebo som na tom bola priam závislá ! čo mám teraz robiť hááá !- oka možno nezabijem na to vás až veľmi milujem) 
Inákk kedže neviem ako budem stíhať tak tu najdete asi max 1 článok denne ak vôbec - máme v škole husto - tak mi odpusťte !
Ešte som niečo chcela ale kedže ma únava tlačí do kúta tak idem ... ešte sa mi trochu treba aj učiť ....
áá už viem ... možno niečo napíšem ( nejakú poviedku len ešte neviem o čom ani kedy ) takže maybe one day ♥
A možno ešte to , že už 3 dni máme morčátko a ono ešte žije !!!
Aj o tom niekedy potom ... 
Vaša Janelle ( ktorá je lenivá takže sa nehnevajte ak blog niekedy stojí bez článku aj 3 dni )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára