utorok 2. novembra 2010

Sorry ... but

.
Prepáčte ... Asi ste si všimli , že momentálne sa tu tomu až tak nevenujem síce tu cez prázdniny pár článkov pribudlo ale trošku som zanedbala niektoré SB a za to sa ospravedlňujem ... Pochopte však času je málo a práce veľa ... najmä namňa dopadá škola a momentálne by som sa už mala radšej učiť chémiu ako písať tu ale ja sa nikdy nepoučím .... Kedže dnes chcem písať výstižne bude to v bodoch . 


10 noviniek na blogu
1.Nové AFFS  - je to tu len tak hodené takže neskôr možete čakať aj poriadný článok kde vám venujem náležitú pozornosť :)
Renny♥ - s blogom o celebritách
Selly -  s blogom o Selene 
Pamelqa - další blog o Selene ale aj o Demi a ostatných
Selz* - s blogom o Selene a musím dodať , že dnes som bola happy ked som klikla na tvoj blog a zistila , že píšeš voľné pokračovanie WS - aspoň viem , že zase bude čo čítať :) ( ospravedlňujem sa za to ale ešte som to nestihla prečítať - chémia mi ničí život !)
Hannah Montana 202- má blog o Disney stars 
... - toto je jeden z blogov , ktorý si špeciálne vážim kedže sa zo samotným autorom poznáme aj osobne :) 
Zatiaľ len stručne :) 
2. Moje Affs - *PrinCess* organizuje Halloweensku párty zajtra o 16 : 30 takže ste všetci srdečne pozvaný :)
3.Zajtra a prípadne neskôr sa môžete tešiť na preorganizáciu Affs - tj budú nové klikačky a nové rozdelenie ... že aké to sa uvidí zajtra :)
4.A dakujem Renny♥ za diplomy za Halloweensku súťaž dúfam , že ich zajtra stinem pridať :)
5.čaká vás nová poviedka odomňa ale neviem ako sa to ujme kedže to nemá z HP absolútne nič :)Ide o pokračovanie Halloween Hauting Hour - čo bolo vlastne také uvodné a dokopy sa za to hanbím ale môžete to brať aj ako neautorizovaný obsah filmu.
6.Možno sa konečne dostanem aj k špeciálom o Francúzsku a ak áno tak najskôr voo štvrtok alebo Piatok poobede.
7.Keby mal niekto záujem napísať mi tak mám nick na skype janelle 392 a k tomu dodám len nehambite sa :) Rada by som z vami písala aj inak ako v komentároch lebo mnoho z vás je skvelých ľudí :)
8.Naisto vás čakajú photoshooty - najmä Katie Leung , Ruperta Grinta - prečo práve najmä ich - je ich najmenej :)
9.To ani nie je novinka len info ... na komentáre odpíšem len trošku v spomalenom intervale kedže mám málo času.
10.Nič ma nenapadá takže nadnes už končím ... a predsa len jedna otázka nepozerá niekto z vás Sturm der Liebe ? :) Odveci ... trošku idem sa (m)učiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára