piatok 12. novembra 2010

Hambím sa za seba !

.

Chcem toho povedať len toľko , že sa naozaj za seba hambím !
A prečo ? Lebo už niesom fanaticky zamilovaná do HP :( 
Mne sa už miestami pletú udalosti postavy a onéé minule som ani nevedela , že kto prišiel v 7 o ucho , lepšie povedané kt. či Fred či George .... Mohla by som to hodiť na sklerozu ale načo si klamať? VIEM O 1 SPOSOBE KT. MY MOZE POMOCT A TO ZASE SI PRECíTAT HP ....
A ja chcem ... už dlho chcem ale akosi si nemôžem nájsť v poslednom čase na nič čas ... ( to je súvetie čo ? ).... No a dalej k tomu zmysluplnému článku len toľko , že je tu snaha o nápravu ... O niečo neskôr v sobotu tu hodím niečo za to zanedbávanie ... Možno ale potom vám aj všetko vysvetlím ... Teraz idem sa konečne po týždni vyspať ... Zatiaľ :)

P.s. prihlásila som sa do tej súťaže o lístky tak mi držte prsty :) Možno ma film nabudí ! 
S láskou zlá a nepolepšiteľná a stále aj tak
Vaša Janelle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára