nedeľa 14. novembra 2010

Celosvetová premiera HP 7 časť 1

,

Takto sme ich mohli zazrieť na premiére HP7 part 1. Na jednej nemenovanej stránke som sa dočítala ako to Emme svedčalo a chalani , že sa totálne pri nej zahambili ale podľa mna to skôr vyhrali oni :) Emma je pekná ale nie krásna ... A šaty sa mi nepáčia .
Možno je to len tým , že dnes som prehnnane kritická.
Svetová premiera sa konala v Leicester Square. 
Bližšie o premiere  tu.
Galéria tu .

K tým fotkám :) Poviem len toľko , že máte štastie , že dnes mám slinu a tie najlepšie ohodnotím mojím komentárom :)
Ešte predtým ako sa k tomu dostanem - SK premiéra 18.novembra predpremiéra 17.

No a k tomu premiéru som si rozdelila na 2 články kedže fotiek je veľa ... Zajtra však čakajte niečo šokujúce čo ste si možno na foto ani nevšimli ... A moje komenty berte s rezervou :)



















Najprv si zhodnotíme naše ustredné trio.
dan











Začnime samotným Harrym :)
Zladený je pekne a to , že nie je môj typ je už môj problém.









































Emma













S Emmou je to horšie , lebo sa mi nepáčia vlasy a šaty už vôbec - ale make up má dokonalý.

































A konečne je tu môj obľúbenec Rupe :) Vcelku OK ale neexceluje :)
Rupe
































JK











Samozrejme Joan nemohla na premiére chýbať ! 
A vcelku jej to seklo - síce štýl šiat je podobný Eminým no toto je lepšia varianta :)







































Bonnie













Ginervu chválim , má dokonalé vlasy a celá je pekne zladená ale nezdá sa vám , že jej niečo chýba ( kvet). No a akosi sú všetci zaťažený na Blackcolour.

























Tom














Prvý oblečený konečne v inej ako v Black... Ale zato oholiť sa mohol :)





























Evanna













Pri tejto fotke som zo začiatku mala problém určiť o koho ide ale áno nemílite sa je to Luna.
Jej outfit sa mi páči moc len jej vlasy pekné ale kde sú tie blond kadere ? A ešte topánky chválim.

























Helena











Proste Bella ... Nie zlé ale divné to skôr ... Vcelku pekné ale ...
Načo si klamať má to daleko k postave modelky :)





























Tu nám začínajú fotky párikov :)
Jason











Ako som spomínala pri Lune aj toto bol problém určiť no ved kto by to tipol na Luciusa ? 
S ním na fotke manželka sekne im to aj ked už zasa Black ? 
































Tom A Jade















Tom s priateľkou ... 
Ach mnohé z nás jej možeme len ticho závidieť...
Ale priznajme si sekne ím to ale ona je zase v povestnej Black.
Chválim kúsok topánky ,kt. jej vytrča.
























JK AND














Joanne a Neil ... 
Všimnite si jej výraz a ten list na červenom koberci :)

Inak ím to sekne tiež.



























Clemense


















Vskutku tie šaty sú prapodivné ale bez toho čierneho čuda by boli dokonalé ... 
Jej vlasy už neriešim ( aj ona sa prefarbila !)
Za povšimnutie však stojí kabela ( Motív obal knihy Barda Beddla od JK).



















Oliver a James Phelpsovci
















Dokonalý pár .
Zladený vcelku a páčia sa mi ich vlasy aj ked už dalšie odfarbené ! 
























Katie















Toto je jeden z outfitov čo sa mi úplne najviac páčil - má trpkastý Halloween nádych a je to so cool ... Také originálne.
Akoby som to povedala ... Tak ako nemám rada Cho začínam zbožnovať Katie :)

























Jamie

















Tak a toto je podľa mňa , že úplne najsexi boy večera !!!
Absolútne netuším či je tam tá noha tak naschvál ale ten červený lak :)
Inak hrá mladého Grindelwalda.




















Trošku z autogramiády :)
Evanna
Rup











































































Emma














































Dan






























Nejaká tá spoločná zostava :)
Voldy , Bella , Harry , Hemi , JKR , Ron a čERVOCHVOST.
All


,.










Další Pán Weasley konkrétne máte tú česť y Billom a fajnz je až na ten opasok .... 
































Neville












Verili bz ste tomu ? Aký sexi Neville !!!































Narcissa

















Dalšia, kt. vlasy neyodpovedajú postave ... a zase Black ...
Ale pekná je ... Narcisska jedna :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára