nedeľa 16. januára 2011

Po dlhšej dobe :)

.
Podme rovno k veci kedže ma ešte čaká dávka učenia ... Najbližšie niečo pridám až v Štvrtok dovtedy poctivo opravujem moje hororové známky :D 
V prvom rade chcem podakovať Selz* za klikačky k Affs - Ďakujem veľmi pekne , za výrobu aj nastavenie :*
Ďakujem aj Mitchie a Alex , kt. končia s blogom , že som mala tú česť byť ich Affs :**
Po druhé - mnoho blogov aj z mojich Affs sa zrušilo alebo len tak prestaly pridávať ...
Ja viem , že toho máte veľa - to aj ja ale bud mi to aspoň napíšte alebo si blog pozastavte nech viem či ste ho len tak nenechali napospas osudu ... Budem razantná a budem mazať !!!
Po tretie - a toto je dôležité hľadám spoluadministrátora stránky - o tom v zajtrajšom prednastavenom článku viac :)
Po štvrté kedže som teraz mnoho blogov zmazala tak neváhajte nehryziem a rada spriatelím len prosím píšte to do Wanna Be - naboku v menu - až také tažké to nájsť nieje ...
K tomu len dodám , že nespriatelím z blogmi , kt. ma nezaujmú a to len z toho dôvodu , že by som na ne aj tak nechodila takže sorry :)

Po piate mám veľké plány na Veľké Zmeny , ktoré sa budú diať akonáhle budem mať viac času.
Po šieste jednou zo zmien je aj to , že chcem začať písať poviedky aj na objdnávku ... Zatiaľ si môžete objednať tu v komentároch neskôr na to vyhradím iný priestor.
Inák bola som včera na tretej Narnii a nesklamala ma !!! Aj o tom však už inokedy ...
Posledná vec skúste si tipnúť , kt. som na tejto fotke ja  ( foto z Francúzska ) :)
Kto si tipne správne získa :
1.Reklamu na blogu po dobu 1 týždňa
2.Prednostné napísanie poviedky
3.Vyberiete si hviezdu z HP , kt. bude tento mesiac v Who is ... Better
FR

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára