utorok 4. januára 2011

Comeback

.
Hello!
Konečne som sa sem aspoň na sekundu dostala :)
V podstate som si myslela , že s prázdninymi budem mať viac čau ale skôr to bolo ešte naopak.
V prvom rade Ďakujem všetkým mojím Affs za blahoželania a sľubujem , že už sa v tomto roku polepším a nebudem vás zanedbávať :)

A čo mám nové ? 
Začala som pozerať PLL - Pretty Little Liars alebo lepšie povedané včera som pozrela všetkých 10 častí a teším sa na 2. sériu :) Je to naozaj vymakaný seriál.

A momentálne počúvam nový album  Mitchela Mussa a ehm piesne sú skvelé ale tie nové klipy - kalamita :) Okrem toho aj vianočné albumy a taký z tých naj je od Glee :)

No a ešte by som aj ja Vám chcela zaželať Šťastný nový rok :) 
Nech sa naplnia naše priania a predsavzatia :)

Ešte niečo tento krásny avatar je od môjho Affs Bree - Thanks !
A ešte odporúčam filmy Bratz , Kronika rodu Spiderwickovcov atd. 
Tak zatiaľ !

A ešte ak chcete tak hlásnite tu SONC - som tam s Mitchelom Mussom :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára