sobota 11. decembra 2010

WHO is ... Better


Mám pre vás novú rubriku , ktorá nahradí Hot or Not a POTM.
Who is ... Better je prvá z rubrík Who is na tejto stránke a dúfam , že budú mať ohlas ( pozitívny).
Bude to niečo medzi Hot or Not v tom , že aj tu si budete vyberať , ktorý je pre vás Hot ale z 2 možností.Teda príkalad maté navýber Dumbledora a Hagrida a tak tomu kto sa vám viac páči ( nie vzhľadovo ale charakterovo ) dáte v ankete svoj hlas :)
Tí ktorí zahlasujú by mali ( mohli) do komentárov napísať aj prečo je pre nich lepší alebo prečo ho milujú a za to dostanete určitú výhru v podobe ( zatiaľ neznámej) niečoho.Aby sme sa chápali za ten komentár ... Stačí ak napíšete do komentára meno a blog aby som vedela komu je to určené - vyberiem vždy  ten komentár , ktorí sa mi bude páčiť najviac - šancu máte všetci a tak prosím zapojte sa - Bude to sranda :)
Viem , že to spúšťam v čase ked´ je blog neaktívny teda aktívny len spolovice ale na toto tu budem


No dnes budu prvými kandidátmy Severus Snape proti Siriusovi Blackovi :)
No ospravedľnte ma ale pri pokuse pridať obrázky mi 3 krát vyhodilo mozilu !!!
Takže ked to pojde v dohľadnom čase to opravím :)
.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára