štvrtok 2. decembra 2010

Načo nadpis ?

.
Dnes mám pre vás podstatnu novinku - pre mňa ( teraz sa možno rozrehocete ).
V Hypernove majú od 3-4 decembra knihy o polovicu zlacnené - áno všetky !!! Takže Hop-šup do Hypky na Predvianočné nákupy !
Kedže u nás knihy stoja koľko stoja (!) tak si aspoň konečne môžem dovoliť doplniť svoju skromnú zbierku o dalšie prírastky ( + idú Vianoce takže naši mi nejakú knihu hodia pod stromček ! konečne !).
Och a v škole to bol horor preto som nič nepridávala :( Ale zajtra píšeme psychologické testy takže sa neučíme !!! Kedže je zajtra aj tá zľava vstávam o pol 6 aby som ž o 7 stála pred Hypkou a kúpila si po čom moje srdce piští - No ako som tam včera pozerala až taký veľký výber nemajú no ale určite si niečo kúpim - akurát ma štvú lebo nemajú HP7 po slovensky - TRAPOŠI ! A ešte sa chcem pochváliť - dostala som 1 z hudiky a zajtra nemáme náuku , lebo sme dnes boli na koncerte - och ako tam mastili - kebyže viem tak hrať tak som úplne HAPPY blcha :)
Možno raz aj to príde - cca o 20 rokov :P Ale dosť bolo srandy ... No ešte ku koncertu jeden chalan tam hral Hallelujah a aj to spieval - massaker ! A čo je vtipné pred koncertom som si tú pesničku púšťala bežne :) O a hrala aj moja kamoška - chvíľku strasovala no zvládla to na výbornu s * .

Ešte novinky ohľadne HP 
- Skvelý rozhovor s Ginny a Lunnou

BTW Vedeli ste , že Bonnie chodí z Jamiem Campbell Bowerom ? 
A na záver ešte 2 songy :)
1.Maddie Jane - Impossible by Shontelle 
Tento song milujem !!! Proste Maddi Jane je taká talentovaná - aj ja by som chcela mať jej hlas !
2.Alexandra Burke - Hallelujah
Bol na koncerte odspievaný tým chalanom a perfektne zahratý - kedže jeho verziu nemám dúfam , že postačí aj Alexandra :)
BTW - tento song som počúvala vkuse už 3 dni pred koncertom náhoda ? :)
Edit no verzia z Alex neide vložiť a tak som našla koncertnú od Kate Voegele - normálny lyrics od nej tiež vložiť nešiel ? Kde to sme ? !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára